نقد و بررسی

تنقلات مناسب برای مدرسه

علاقه کودکان مدرسه ای به چیپس و پفک و تنقلات قندی بر هیچ پدر و مادری پوشیده نیست و یکی از مهم ترین دغدغه های والدین نسبت به فرزندشان داشتن تغذیه سالم برای رشد و نمو او است و همیشه در ذهن همه والدین این سوالات وجود دارد که “چگونه تغذیه ای سالم داشته باشیم؟” ، “استفاده از چه موادی برای بدنمان لازم و ضروری بوده تا بتواند سلامت بدن ما را تضمین کند؟” ، ” چه نوع تنقلات مفیدی برای مدرسه فرزندان تهیه کنیم؟” ؛ ما در این مقاله سعی می کنیم ضمن معرفی تنقلات مناسب به فواید آنها نیز می پرداریم و در انتها شما می توانید بعد از مطالعه این محتوا بدانید که تنقلات مدرسه پیست و شامل چه موارد مفیدی می تواند باشد تا ضامن سلامت فرزندانتان گردد.

با نزدیک شدن به فصل مدرسه یعنی پاییز در ذهن این سوال پررنگ تر می شود چرا که به اول مهر و بازگشایی مدارس نزدیک می شویم، در این زمان است که تغذیه فرزندانمان از هر زمان دیگری با اهمیت تر می شود به این خاطر که نیاز به فراگیری و انرژی بالاتری دارند.

خرید تنقلات و آجیل مشهد

تنقلات برای مدرسه ؟!

تنقلات و خوراکی های متنوع و مفیدی وجود دارند تا بچه ها بتوانند آن را با خود به مدرسه ببرند و این امکان را داشته باشند در زمان زنگ های تفریح آن ها را میل کنند تا نوش جان کردن آن ها باعث کمک به یادگیری بیشتر و سریعتر آن ها شود و در کنار آن به رشد جسمی و توانایی بدن کمک کند.

برای تغذیه مدرسه چی بزاریم ؟؟

علاوه بر این که می بایست تنقلات مفید برای رشد جسمی و هوشی فرزندتان کمک کند می بایست با علایق کودک سازگار باشد تا با اختیار خود و نشان دادن تمایل بتوانید زنجیره غذایی کاملی فراهم کنید.

خرید تنقلات مدرسه در مشهد

تنقلات برای مدرسه

تنقلات مدرسه مفید و بی ضرر :

آجیل مغز : یک نوع آجیل مفید و خوشمزه که شامل بادام درختی، پسته، بادام هندی، گردو و فندق می باشد که هر یک از این مغز ها ویتامین های فراوانی دارند که معمولا کودکان به دلیل طعم خوب از آن استقبال می کنند.
بادام درختی دارای کلسیم، فیبر غذایی و ویتامین E می باشد که به بهبود بیماری قلبی،پیشگیری از سرطان، تقویت قلب، مغز، کبد و چشم کمک می کند.
پسته دارای آهن و ویتامین B1 می باشد که از بی اشتهایی و کم خونی جلوگیری کرده و همینطور به عملکرد خوب سیستم عصبی و رفع خستگی کمک می کند.
بادام هندی دارای ویتامین A می باشد که باعث دید بهتر شده و به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کند.
گردو دارای انوع ویتامین ها، کلسیم، آهن، پتاسیم، امگا۳ و ۱۵درصد چربی اشباع نشده مفید برای بدن می باشد که برای کاهش قندخون، تقویت مو، بهبود بیماری های قلبی، کاهش کلسترول، درمان کم خونی و جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه مفید است.
فندق دارای ویتامین E و فیبر غذایی بوده که برای جلوگیری از بیماری های قلبی و سرطان ها، پوکی استخوان و تب مفید می باشد.
نخودچی و کشمش : نخود و کشمش را می توان یکی از تنقلات مورد علاقه بچه ها در نظر گرفت چراکه با آن طعم شور و شیرینی که دارد بشدت برای آن ها لذت بخش می باشد.
خرمای خشک : از آنجایی که شاید بچه ها آنقدر که باید به خرمای رطب علاقه ی چندانی نداشته باشند می توان برای جایگزینی آن از خرمای خشک زاهدی استفاده کنید و آن را در برنامه غذایی آن ها قرار دهید.
میوه خشک : میوه یکی از مهم ترین و اساسی ترین مواد غذایی می باشد که بدن ما برای سلامت خود، نیاز روزانه به آن دارد. برای فرزندانمان که زمان زیادی را در مدرسه می گذرانند می توانیم از میوه های خشک استفاده کنیم تا سلامت آن ها به خطر انداخته نشود.
چیپس میوه : تکه های انواع میوه ها به دلیل حجم کلی که می گیرد و هم تنوع فراوانی که دارد می تواند یکی دیگر از تنقلات خوشمزه برای مدرسه باشد چراکه می تواند تمامی سلیقه ها در بر بگیرد.

توت خشک، زردآلو خشک، انجیر خشک از دیگر تنقلاتی هستند که می توانید انتخاب نمایید.

انتخاب حجم و وزن مناسب برای تنقلات مدرسه به سن، وزن و تعداد ساعاتی که کودک در مدرسه به سر می برد بستگی دارد.

پیشنهاد چگیت نمکی: 50 گرم آجیل ، 30 گرم میوه خشک، 4 عدد خرما خشک برای یک شیفت مدرسه.

شما می توانید آجیل، مغزها، میوه خشک و تنقلات موردنیاز برای مدرسه کودکتان را با ضمانت کیفیت و ارسال رایگان از چگیت نمکی تهیه کنید و خیلی سریع محصولات خریداری شده را درب منزلتان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *