نقد و بررسی

خرید آجیل برای عید قربان

سر هر سفره عید و دیدنی پای ثابت آجیل حضور دارد و به دلیل اینکه هم خیلی مقوی است و هم اینکه سفره آرایی خوبی انجام می شود؛ ما در در این مقاله آجیل پیشنهادی برای عید قربان به شما معرفی می کنیم که شما به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی می توانید از برند خوش نام چگیت نمکی خرید خود را ثبت سفارش نمایید.

مزایای خرید آجیل خشکبار از چگیت نمکی

  • تضمین کیفیت و مرجوعی در صورت نارضایتی
  • قیمت رقابتی
  • ارسال سریع و رایگان در خرید اینترنتی (بالای 100 تومان)
  • تنوع محصولات
  • بسته بندی مناسب

خرید آجیل جشن قربان در مشهد

شما با کلیک کردن بر روی دکمه زیر مستقیم به بخش فروشگاهی و تنوع محصولات چگیت نمکی هدایت می شوید و یا در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی آجیل و مغز مناسب محصول مرتبط را نیز به شما نشان دهیم:

خرید آجیل مخلوط مشهد

آجیل مخلوط انواع و اقسام مختلفی دارد که از نظر محتویات و قیمت و کیفیت تفاوت دارند و با توجه به اینکه سفره آرایی شما خودمونی یا رسمی باشد می توانید از میان آنها انتخابی مناسب داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مقدار و حجم مناسب آجیل به ازای هر نفر

آجیل چهارمغز مشهد

آجیل چهار مغز از مخلوط پسته، مغز فندق، مغز گردو، مغز بادام درختی و بادام هندی  تشکیل شده است که لوکس ترین و مقوی ترین انتخاب شما در میان سایر آجیل ها می باشد. این نوع آجیل بسیار با کیفیت و مرغوب است که پیشنهاد اول چگیت نمکی به شما می باشد.

آجیل مخلوط مشهد

دومین پیشنهاد چگیت نمکی گزینه های مقرون به صرفه است که تنوع و قیمت مناسبی دارند و برای مهمانی های خودمونی معمولا کاربرد بیشتری دارد البته که آجیل های مخلوط در هر صورت سفره آرا و زینت بخش هر سفره رسمی و غیر رسمی است و انتخاب از میان آنها کاملا بستگی به شما دارد.

مغز آجیل انتخابی وسوسه انگیز

شاید شما تمایل داشته باشید تنوع آجیل و نسبت آن را خودتان تنظیم کنید یا شاید اصلا بخواهید یک یا دو نوع مغز را جداگانه برای سفره عید قربان و مهمونی انتخاب کنید پس در ادامه گزینه های مختلف را به شما پیشنهاد می دهیم که البته شما می توانید تنوع خیلی بیشتری از محصولات در صفحه فروشگاهی مشاهده بفرمایید.

فروشگاه آجیل خشکیار فروغی (تخمه داغ طلاب سابق) در حال حاظر با نام تجاری چگیت نمکی فعالت میکند.،فروشگاه اجیل خشکبار فروغی در سال 1370 کار خود را در منطقه طلاب مشهد اغاز کرد و رفته رفته با استقبال گرم همشهریان عزیز و مشتریان محترم روبه رو شد. و بعد از گذشت این همه سال همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد ولی با نام تجاری جدید چگیت نمکی.(CHEGITNAMAKI).

تضمین کیفیت آجیل خریداری شده

تمامی محصولاتی که در این فروشگاه خوش آوازه چه حضوری چه اینترنتی خریداری شود شامل گارانتی کیفیت و مرجوعی در صورت نارضایتی می باشد و این امر مهم خیال هر خریداری را از خرید آجیل در مشهد آسوده می کند و به اصطلاح خریدار می تواند چشم بسته خرید خود را انجام دهد و در صورتی که از کیفیت محصول راضی نبود بدون هیچ سوال و پرسشی با احترام کامل محصول را مرجوع میکند و وجه پرداختی بازگردانده می شود!

قیمت رقابتی آجیل مشهد

قطعا یکی از اولویت های مهم هر خریداری از هر صنفی قیمت آن محصول است که همراه با کیفیت درجه 1 قیمت آن مقرون به صرفه باشد، آجیل خشکبار چگیت نمکی به دلیل اینکه محصولات خارجی را مستقیما به ایران وارد می کند و محصولات ایرانی در مجموعه داخلی آماده می شود جزو بهترین قیمت های آجیل در مشهد محسوب می شود و تنها با یک بار مراجعه حضوری علاوه بر دیدن قیمت ها با دیدن مراجعین و خریداران محترم گواهی بر مسئله قیمت رقابتی با کیفیت درجه یک است.

خرید اینترنتی آجیل در مشهد

برند مشتری مدار چگیت نمکی برای تسهیل در خدمات رسانی امکان خرید اینترنتی از طریق وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود را فراهم کرده تا به هر میزان در بسته های 250گرمی، 500گرمی و یک کیلویی وارد سبد خرید خود کرده و آدرس و مشخصات را ثبت و پرداخت کند و در اسرع وقت سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرد!

مژدگانی اینکه خریدهای بالای 100 تومان کاملا رایگان ارسال می شود! خرید های خارج از مشهد از طریق پست پیشتاز و خریدهای داخل شهر مشهد در همان روز از طریق پیک اکسپرس ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *