نقد و بررسی

بهترین آجیل فروشی مشهد

از درون بازار که گذر کنیم بوی خوش و لذت بخش آجیل به مشام می‌رسد. در مشهد آجیل فروشی‌ها علاوه بر بازار بزرگ و اطراف ان به تمامی نقاط مشهد نیز کشیده شده است. از بازار گرفته تا شعب مختلف آجیل مقصد بسیاری از قدیمی‌های مشهد هنوز هم بازار اطراف حرم و طبرسی است چرا که محصولات از قیمت و کیفیت بهتری نسبت به دیگر مناطق شهری برخوردارند.

بهترین آجیل فروشی اطراف حرم مشهد

معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین آجیل فروشی وجود دارد که در ادامه چند معیار با اولویت بالا را باهم مرور می کنیم:

  • از تولید به مصرف
  • گارانتی کیفیت
  • قیمت مقرون به صرفه
  • امکان خرید اینترنتی
  • تنوع بالای محصولات
  • پرسنل حرفه ای

چگیت نمکی قدیمی ترین آجیل فروشی مشهد

بهترین آجیل فروشی مشهد

فروشگاه آجیل خشکیار فروغی (تخمه داغ طلاب سابق) در حال حاظر با نام تجاری چگیت نمکی فعالت میکند.،فروشگاه اجیل خشکبار فروغی در سال 1370 کار خود را در منطقه طلاب مشهد اغاز کرد و رفته رفته با استقبال گرم همشهریان عزیز و مشتریان محترم روبه رو شد. و بعد از گذشت این همه سال همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد ولی با نام تجاری جدید چگیت نمکی.(CHEGITNAMAKI).

تضمین کیفیت آجیل خریداری شده

تمامی محصولاتی که در این فروشگاه خوش آوازه چه حضوری چه اینترنتی خریداری شود شامل گارانتی کیفیت و مرجوعی در صورت نارضایتی می باشد و این امر مهم خیال هر خریداری را از خرید آجیل در مشهد آسوده می کند و به اصطلاح خریدار می تواند چشم بسته خرید خود را انجام دهد و در صورتی که از کیفیت محصول راضی نبود بدون هیچ سوال و پرسشی با احترام کامل محصول را مرجوع میکند و وجه پرداختی بازگردانده می شود!

قیمت رقابتی آجیل مشهد

قطعا یکی از اولویت های مهم هر خریداری از هر صنفی قیمت آن محصول است که همراه با کیفیت درجه 1 قیمت آن مقرون به صرفه باشد، آجیل خشکبار چگیت نمکی به دلیل اینکه محصولات خارجی را مستقیما به ایران وارد می کند و محصولات ایرانی در مجموعه داخلی آماده می شود جزو بهترین قیمت های آجیل در مشهد محسوب می شود و تنها با یک بار مراجعه حضوری علاوه بر دیدن قیمت ها با دیدن مراجعین و خریداران محترم گواهی بر مسئله قیمت رقابتی با کیفیت درجه یک است.

خرید اینترنتی آجیل در مشهد

برند مشتری مدار چگیت نمکی برای تسهیل در خدمات رسانی امکان خرید اینترنتی از طریق وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود را فراهم کرده تا به هر میزان در بسته های 250گرمی، 500گرمی و یک کیلویی وارد سبد خرید خود کرده و آدرس و مشخصات را ثبت و پرداخت کند و در اسرع وقت سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرد!

مژدگانی اینکه خریدهای بالای 100 تومان کاملا رایگان ارسال می شود! خرید های خارج از مشهد از طریق پست پیشتاز و خریدهای داخل شهر مشهد در همان روز از طریق پیک اکسپرس ارسال می شود.

3 نظر در “بهترین آجیل فروشی مشهد

  1. علی اقا گفت:

    عاقا عالی 👏

    1. چگیت نمکی گفت:

      .

    2. چگیت نمکی گفت:

      عاقا نوکروم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *