نقد و بررسی

خواص چهارمغز برای زیاد کردن وزن

امروزه همانگونه که می‌بینیم افرادی به دنبال لاغری می گردند و افرادی هم به دنبال افزایش وزن روانند ، بیشتره مردم چون خواص مغز ها را نمی دانند که از آنها برای افزایش وزن و لاغری بهره ببرند، بنابراین به دنبال استفاده از مواد شیمیایی می روند که مضرات زیادی را به همراه دارد و مهمتر از آن چاقی و لاغری که با داروهای شیمیایی به دست می آید برگشت پذیر است .

یکی از روش های بی خطر برای افزایش وزن ، استفاده از چهار مغز است که این چهار مغز شامل گردو ،پسته، بادام و فندق است.
این مغزها نه تنها باعث افزایش وزن چاقی می شوند ، بلکه باعث ایجاد انرژی فراوانی در فرد می گردد. همچنین سلامتی فرد را در مدت زمان درازی تضمین می کند .

حال برای اینکه بدانید این چهار مغز چه تاثیری بر بدن ما دارد باید در مورد خواص هر یک از آنها تحقیق کنیم هم اکنون بە بررسی تک تک خواص آن ها می پردازیم.

افزایش وزن با آجیل

فندق برای افزایش وزن

به طور متوسط ۲۰ عدد مغز فندق معادل ۲۸ گرم است که دارای ۱۷۶ کالری دارد

  • ۲۸ گرم
  • ۱۷۶ کالری
  • ۵ گرم کربوهیدرات
  • ۷ گرم چربی
  • 4 گرم پروتئین
  • 2 گرم آب

همچنین دارای املاح و پروتئین فراوان و کربوهیدرات بتا سیتوسترول ویتامین ها می باشد ،که در نتیجه آن از انواع از بروز انواع سرطان ها مخصوصاً سرطان پروستات سینه پیشگیری می‌کند و در نهایت با مصرف روزانه ۲۸ گرم فندق از بروز سرطان و بیماری‌های مختلف جلوگیری نمایید.

گردو برای افزایش وزن

گردو نیز یکی از چهار مغز چاق کننده است که به راحتی در همه جا می توانید خریداری کنید این آجیل پرخاصیت به عنوان غذای مغز شناخته می‌شود. زیرا ظاهر آن بسیار شبیه مغز می باشد. همچنین دارای امگا سه فراوانی می باشد که به عملکرد مغز کمک می کند.
شما می توانید با مصرف روزانه ۴ عدد گردو اسیدهای چرب مورد نیاز امگا ۳ را در مغز تامین کنید .

گردو دارای چربی های غیراشباع از که برای سلامتی قلب مفید می باشد . گردو در دراز مدت باعث می‌شود که افزایش وزن و چاقی صورت گردد و تاثیر شگفت‌انگیز بر بدن دارد ،و همچنین دارای خواص فراوان دیگری نیز می باشد که شامل افزایش هوش و ذهن و پیشگیری از بیماری های قلبی، جلوگیری از درد مفاصل، افزایش قابلیت ارتجاعی رگ های بدن ،مفید برای اگزما و تنگی نفس، ضد سرطان و افزایش سیستم ایمنی بدن برای بیماری های قلبی و همچنین آنتی اکسیدان های فراوان نیز می‌باشد.

پسته و افزایش وزن

پستە جزو یکی از چهار مغز چاق کننده می باشد و دارای کارکردهای زیادی است این مغز دارای آهن فراوان می‌باشد که باعث جذب هرچه بیشتر بدن می‌شود و در درمان کم خونی مفید می باشد.
برای خانمهایی حامله و یا شیرده و یا افرادی که دچار فقر آهن می باشند بسیار ضروری می باشد. این مغز دارای اسیدهای چرب ضروری بدن پروتئین گیاهی کلسیوم و نیز ویتامین e می باشد همچنین دارای ویتامین A می باشد که محرک رشد سلول و بافت های بدن است.

بادام چاق کننده است؟

بادام نیز یکی از چهار مغز می باشد که در آجیل فروشی ها به وفور یافت می شود. بادام دارای چربی غیر اشباع است ،که برای بدن مفید است .با خوردن بادام در کنار چاق شدن می توانید سلامتی قلب تان را تضمین کنید ،همچنین به کاهش کلسترول بد در بدن کمک می نماید.
این مغز دارای ویتامین e می‌باشد که برای پوست و مو ضروری و مفید است. و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که در مبارزه با سرطان بسیار مفید است .چهار مغز برای سلامتی و زیبایی پوست صورت مفید می باشد؛ با خوردن روزانە چهار مغز پوست صورت را شاداب تر نگە می دارید .

اگر به هر دلیلی بخواهید مقداری از وزن بدن خویش را کم کنید، حتماً باید از این چهار مغز روزانه مصرف نمایید، که پوست صورت شما چروک نگردد و شادابی خود را از دست ندهد.

چهار مغز یکی از موثر ترین راه ها برای چاق شدن صورت است. که با مقدار مشخصی از مغز ها با وجود داشتن رژیم سخت صورت شما زیبا و چاق میماند.

در طب چینی برای چاق شدن سریع صورت شما می توانید از هر چهار مغز، ۴ عدد (پسته بادام فندق) از هر کدام از آن را با مقدار دو عدد خرما ترکیب کنید و به صورت گلوله های کوچک در آورید.
روزانه ۵ عدد از آن گلولەهای کوچک را به عنوان میان وعده مصرف کنید.

فروشگاه چگیت نمکی خرید خشکبار ازران و سالم را برای شما آسان کرده است، و با دست چین کردن مغز های تازه و سالم آجیل چهار مغز اختصاصی چگیت نمکی را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می کند. شما ضمن برخورداری از ضمانت کیفیت و تازگی در صورت نارضایتی از محصول می توانید کالای خود را مرجوع کرده و وجه پرداختی را پس بگیرید. راستی! ارسال محصولات چگیت نمکی کاملا رایگان می باشد.

بیشتر بخوانید : تنقلات مناسب برای مدرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *