نقد و بررسی

خرید زعفران برای پوست و مو و خواص آن


در مورد خواص مختلف زعفران مطالبی را شنیده اید؟

ادویه اصیل ایرانی با طعم و عطر بی نظیرش خواص آن بر هیچ ایرانی پوشیده نیست که علاوه بر استفاده خواص دارویی فراوانی نیز دارد. در این مقاله علاوه بر معرفی خواص زعفران برای پوست و مو یک آموزش طرز تهیه ماسک زعفران را نیز برای شما آماده کرده ایم و در آخر محصولات زعفران موجود در فروشگاه چگیت نمکی برای خرید مستقیم با ضمانت کیفیت و ارسال رایگان برای شما عزیزان فراهم شده است.
زعفران (طلای سرخ ) یکی از مهم ترین سوغات مشهد منبع غنی از مواد معدنی (مثل لبنیات و غلات) و ویتامین (مثل میوه جات) و آنتی اکسیدان ها (مثل زیتون، سیر، پیاز) است. وجود آنتی اکسیدان ها در پوست سبب جلوگیری از مشکلات پوستی مثل از دست دادن طراوت و چروکی پوست شده و خواص زعفران از پیری زودرس جلوگیری می کند. پتاسیم موجود در زعفران (مثل ماهی و سیب زمینی) به ترمیم و تشکیل بهتر سلول‌های پوسی کمک می نماید.

خاصیت ضد التهابی زعفران باعث شده که محافظ بسیار مناسبی برای پوست در برابر جوش و آکنه های مختلف مثل آکنه سرسیاه باشد. البته تمام این خواص بر روی پوست زمانی موثر می شود که زعفران اصل باشد و از مصرف زعفران تقلبی و رنگ دار دوری کنید که با خرید از یک فروشگاه و برند معتبر مثل چگیت نمکی خیال شما از بابت اصالت زعفران آسوده خواهد شد.

خرید زعفران برای ماسک زعفران در مشهد

چگونه می توان زعفران اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

زعفران با کیفیت و مرغوب برای رنگ دهی کامل بایستی حدود ۱۵ دقیقه در آب بماند آن گاە رنگ پس دهد. اگر زعفران زودتر از ۱۵ دقیقه رنگ داد به اصل بودن آن شک کنید.

مطابق با نظریه آزمایشگاه های معتبر

پس اگر می بینید در فروشگاه های فله ای و بازاری برای تست زعفران سه تار زعفران را می سابند و در مقداری آب سرد حل می کنند و خیلی سریع رنگ طلایی زعفران پدیدار می شود باید گفت هرچه سریعتر فروشگاه را ترک کنید …

ماسک زعفران و خواص زعفران برای پوست

فواید زعفران برای انواع پوست

برای نتیجه هر چه بهتر زعفران بر پوست استفاده از دمنوش و ماسک توصیه می شود.

با استفاده مداوم از زعفران سیستم دفاعی بدن تقویت می شود و باعث شادابی پوست می گردد. پس اگر این سوال در ذهن شما است که “چگونه پوستی زیبا و جوان داشته باشم؟” ، “چگونه پوستی به دور از آکنه و لکه و جوش داشته باشم؟” استفاده مستمر دمنوش و ماسک زعفران را فراموش نکنید.

آموزش طرز تهیه ماسک زعفران

قبل استفاده ماسک زعفران

برای تاثیر بهتر ماسک قبل از استفاده افردای که پوست چرب دارند با استفاده از گلاب، و افرادی که پوست خشک دارند با استفاده از ترکیب گلاب و روغن زیتون، پوست خود را تمیز کنند.

مواد لازم برای تهیه‌ ماسک زعفران

  • ۱/۲ قاشق غذاخوری زعفران تازه کوبیده‌شده
  • ۲ قاشق غذاخوری جو کوبیده‌شده
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
خرید زعفران برای ماسک زعفران مشهد و تهران

روش استفاده ماسک زعفران

ابتدا زعفران را بسابید و سپس همه را مخلوط کرده و روی پوست قرار دهید. سپس با انگشتان چند دقیقه پوست صورت را ماساژ داده و بعد از گذشتن حدود نیم ساعت صورت خود را با آب ولرم بشویید.

نکته: پس از شستن پوست، افرادی که پوست چرب دارند ژل آلوئورا و افرادی که پوست خشک دارند مخلوط ژل آلوئورا و روغن زیتون را روی پوست خود بمالند و نیم ساعت صبر کنند تا جذب شود.

نکته: این ماسک را میتوانید هفته ای دو بار استفاده نمایید.

نکته: محدودیتی برای نوع پوست (برای استفاده ماسک زعفران) وجود ندارد.

خواص زعفران با تاثیر مستقیم بر روی پوست بدن محدود نمی شود، تاثیراتی که زعفران بر روی بدن بخصوص کبد دارد که برای پوست هم مفید می باشد. خواص زعفران برای پوست با ماسک زعفران را تجربه کنید .

خواص زعفران برای دختران و خانم ها

بیشتر بخوانید

انواع ماسک صورت ترکیبی با زعفران

ماسک زعفران و ماست

(برای پوست های چرب)
مقداری از زعفران را در ماست خیس کنید بعد از اینکه زعفران خوب رنگ داد آن را به صورت بمالید، و مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت بماند و بعد با آب سرد بشویید.

ماسک زعفران و توت فرنگی

( برای پوست نرمال)
برای استفاده مناسب و کارایی خوب هر روز از این ماسک استفاده نمایید چند عدد توت فرنگی را له کنید و مقداری زعفران ساییده شده به آن اضافه کنید ،وقتی خوب با هم مخلوط شدند آنرا به پوست بمالید و بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ماندن بر پوست آنرا با آب سرد بشویید.

تاثیر ماسک زعفران بر پوست

ماست ماسک ترکیبی آرد و زعفران و ماست

(برای پوست خشک )
همه موارد بالا را با هم خوب مخلوط کنید و بعد آن به صورت بمالید، بعد از بعد از 10 دقیقه پوست را با آب سرد بشویید.
اگر پوست روشن و بدون آکنه می خواهید ماسک جدید را امتحان کنید.

ماسک زعفران و شیر

شیر و زعفران را با هم مخلوط کنید و مقداری از پودر صندل را به آن بیفزایید حدود ۳۰ دقیقه با هم بماند و بعد آن را به پوست صورت بمالید. حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی پوست بماند و بعد صورت خود را با آب ولرم بشویید.
با این کار پوستی روشن و شفاف و بدون آکنه خواهید داشت .

ماسک گلاب و زعفران

(برای جوانسازی پوست)
مقداری از ترکیب زعفران و گلاب را با هم مخلوط نمایید و با پنبه به صورت بمالید.
بعد از مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید.

ماسک زعفران با عسل

آبرسانی قوی همراه با تقویت گردش خون در پوست گردن و صورت . این ماسک را با هم خوب مخلوط کنید و بعد به پوست صورت گردن خویش بمالید بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صورت و گردن خود را با آب سرد بشویید . با این کار پوستی مرطوب و لطیف خواهید داشت.

خرید زعفران مشهد

خرید زعفران برای پوست و مو

فروشگاه اینترنتی آجیل خشکبار چگیت نمکی علاوه بر امکان خرید حضوری انواع آجیل و خشکبار، بهترین برندهای زعفران را برای مشتریان عزیز فراهم کرده تا با خیال راحت علاوه بر “تضمین کیفیت” و ” ارسال سریع و رایگان” بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید اینترنتی خود را ناجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *